Skulle du vilja?

Jag har grubblat lite... Skulle du vilja att en tjej som dejtat eller vart ihop med en kille som DU träffar nu, att hon säga till dig att snubben är en fuckin PLAYER?!?! Jag har alltid tyckt att killar ska komma med CVn, jag tror seriöst att det skulle underlätta för många och slippa brustna hjärtan och att det skulle ju samtidigt göra att killarna fick tänka efter vad dom gjorde, ELLER? Man vill ju inte ha massa skit på sin CV visst?? Den senaste killen jag träffa mr T tror jag seriöst är en fuckin player, och ja via Facebook får man ju reda på en del. Mr T har jag tagit bort från min FB när jag såg att han börjat träffa en ny, knappt två v efter vi gjort slut. Jag tyckte det va jävligt konstigt me tanke på att han tyckte jag va såå jävla underbar, fin och den bästa han nånsin träffat och att han undra vad jag gjorde med han för han va såå kär i mej och att han tyckte om mej såå mycke.. Och jag va såå grymt sexig och att han drunkna i mina ögon... bla bla blaaa... Måste ju vara lite mer detaljerad på allt han sa så att ni fattar att såna som pratar så här mycke så fort är fan players har jag förstått nu!! Konstigt att jag trodde på detta, haha nää för han har såå rätt MEN han kan ju inte menat det när han kunde lämna allt så fort!

Men tillbaks till början, Skulle du vilja veta? Grejen är ju att när det kommer ett mail från nån man inte känner och det är från nån som snubben träffat innan, hur stor e då chansen att man tror på det? Jag fick en gång ett sånt och jag valde att tro på det, konfrontera killen och ack så rätt det va! Så idag tackar jag tjejen, VERKLIGEN!!! Jag skulle nu vilja göra det, tjejen skriver om han på sin blogg... dom har träffats i en vecka och hon skriver hur han är mot henne och vad han säger och det är som att läsa om sig själv... Jag hoppas ju att det går bättre för henne men va fan jag vill varna henne... Tänk om hon får känna som jag gjorde, helt dum och lurad. Skulle det inte då vara bättre att han fick va han förtjärnar???



Ge mej råd, tjejer och killar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0