Sex And The City 2



Igår va det äntligen dax för premiären av SATC och jag och mina tjejer va på stan, tog oss några Cosmopolitans på en mysig uteservering och sen va det bio! Bara tjejer i klackar och söta klänningar, men klackarna va viktigast märkte jag och jag hade ju det såå klart! Det kom en snubbe från bion och ställde sig längst fram vid duken och dela ut nån bio biljett och han passare på att be alla killarna i salongen att räcka upp en hand... haha 10 st max!

Men filmen va skit bra, mest rolig och den kändes kort fast det va som och titta på 2 filmer ändå, det hände så mycke olika saker i den! Men den va grym, vill se den igen!

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden!

Jag älskade ettan men sen blev ju tvåan söndersågad så jag vågade ju inte kolla på denna, men jag ska göra det då tycker du ? =)

2010-05-31 @ 17:02:56
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0