Hjälp

Det är faktiskt kul och prata med killar på nätet. Vissa som man märker att det liksom inte klickar med blir man liksom vänner med och pratar om hur det går för dom i sitt sökande och de frågar mej. Men det är helt sjukt att enligt dom så finns det jätte mycke desperata tjejer (!) Såna som typ ger bort sitt nr på en gång och vill att dom ska komma över, och att de sätter krav på giftemål och grejer med en gång! Helt krazy tycker jag, sånt skrämmer ju bort killar och hur ska man veta på en date om man vill gifta sig med just den här snubben?? Jag hoppas bara inte jag blir så desperat.. snälla!! haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Deffo inte!!!! Om du blir så desperat så tar jag ut dig på middag for ja e en sån snæll ko :)

2010-03-12 @ 15:51:32
Postat av: Anonym

2010-03-12 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0