Jävla skit!!!

Idag efter promenixen med syrran i morse kom jag hem skulle kolla mobilen och gissa vad?!?! Den.. den.. den.. det går inte ens att säga, den har ingen mottagning, den påstår att jag inte har i ett sony ericsson batteri i och den laddar inte och den har konstiga färger och JA FAN MASSA!!! Skit oxå nu MÅSTE jag lämna in den :( och det innebär att man få ha en annan skitig mobil så länge och att alla mina konversationer kommer att försvinna i mobilen, seriöst jag tror jag gråter!! Jag gillar mina konversationer!!! :(((( Att det ska vara så viktigt det där med mobilen, men så e det för oss alla tror jag.

Börja om från börjarn, börja om på nytt...  :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0