Att vara eller inte vara...

...SINGEL?!?!

Än så länge har jag inte riktigt bestämt mej, va e grejen me att man "måste" ha pojkvän? Men som exempel, jag har haft ett låååångt förhållande och nu vart singel sen i sommras och till skillnad mot någon som vart singel i säg 5 år, vem saknar det mest tro? Inte e det jag, men så vill man ju ändå ha det där mysiga ;) Just nu tycker jag d sjukt kul att dejta, lära känna nya människor och se vad killar går för! Helt otroligt va det kan skilja mycke från ena snubben till den andra, hur dom tänker och är och ja allt! Så... så länge ingen lyckas få mej på fall, vilket är svårt så e det bara och tuta och köra. Men fråga mej om ett år eller två, om jag förtfarande tycker d samma om jag e singel... haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0