Mr D

Jaaa... då har vi stött på en sån där snubbe som kastar komplimaner på en. Vissa vet precis hur man gör, d helt underbart när det klickar så. Den här historien är bättre en den förra, haha. En sån för bra för att vara sann. Vilket det alltid är ;) Näväl, denna mr D gick allt mycke fortare med, msnade en dag sen vi bytte nr och sen va det igång med sms och allt va det va. Allt va såå typ fantastiskt och gud va vi hade mycke gemensamnt. Vi sa i alla fall att när vi skulle gå på första daten så det första vi skulle göra va att kyssas?! Knas, jag vet men d gjorde vi och det va ju heeelt as ballt, haha. Hade allt gått vägen så hade det ju vart en jävligt kul historia och berätta för sina barn sen men jag har svårt att tro att när allt är för bra att det faktiskt skulle hålla. Vi sågs i alla fall i två veckor, sen blev han konstig det gick för fort (?) haha och jag e inte den typ av tjej som "flyttar" in hos nån efter en v, va fan måste ju ta det lungt. Jag dumpa han i alla fall för jag ville väl fortsätta ses men om han ska va osäker har jag inte tid me trams! NEXT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0