Rättvist?

Visst är det så att killen ska betala på daten eller är man bara old fashion? Men vem säger att en kille måste betala? Tänk om man själv va kille? Tänk alla dejter man ska gå på... Grejen är ju att när man är ett par så spelar det ingen roll vem som betalar längre som jag har uppfattat det, då är man "vi"... Så varför känns det som att han måste betala då, jag tycker det är jobbit ibland när killen gör det hela tiden, jag menar varför skulle inte jag kunna? För tänk dig själv att du träffar en kille 10gg och ni gör olika grejer typ middagar, fika, bio, bowling mm och han står för det varje gång, fatta va dyrt! Sen sätt dig i hans skor, skulle du vilja betala alla dom dejterna? I dont think so! Så varför är det så? Jag e ingen gold digger i alla fall sen har jag aldrig betalat för nån dejt jag varit på men jag har nog köpt nån dricka eller glass till den lycklige, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0