Mysigt

Det är så sjukt mysigt när det går sakta! Dom senaste killarna jag träffat ska allt bara gå så himla fort med, vissa planerar ju hela sommaren utan att ens veta om jag e me på den planen. Men det är något med nätdejtingen och vissa killar, man ska liksom se om det funkar eller inte, NU! Även om man träffas flera gånger i veckan, andra vill ses oftare än så men hallå stop(!) när började dating att gå över till att sova hos varandra, efter vad en vecka? Nähe du det misstagen gör jag inte om igen, jag ÄR väldigt intensiv och vill gärna provköra allt innan jag bestämmer mej för om det är nåt att ha men vet ni vad, det har ju blivit fel hitills. Så han jag träffar nu Mr K kallar vi han för, han träffa jag ute på ett ställe, vi spana in varandra, prata och vi bytte nr (gamla hedliga sättet) och sen har han hört av sig och vi har setts tre gg ute på mysiga ställen och så ska jag hålla det. Ska bli intressant och se hur det utvecklas och självklart spelar han fotboll, haha! Grym på kyssas e han oxå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0