A date?

Idag ska jag på en date.. typ. Jag ska säga så här vet inte vad varken jag eller han är ute efter men det känns som det skulle vara nåt mer än vänner. Har träffat han innan men då har det mest vart ute på klubbar med kompisar och igår fråga han om vi skulle ses idag på dagen. Varför inte? Ska bli kul och träffa han för han e super snäll och mycke snygg kille.. Och jag har lärt mej att det som blir för intensivt för fort måste vara något fel på, hittills har det hänt med två killar och det blir liksom fel för dom skrämmer sig själva till slut och vi dumma brudar följer liksom med på den fina bilder dom målar... haha.

Den går jag inte på igen... 

Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0