Mr F

Vem gillar inte att få massa sms? Gulliga sms? Sexiga sms? Porriga? haha... Ja jag lär mej mer och mer om hur den här dejting världen funkar. Det kommer alltid finnas dom som e ute efter en sak, men d svårt och veta vem som e ute efter något seröst. Jag tänker så här, om det blir sex snack fort in i ett samtal så vet man nog. Även om till och me jag vill veta om du han är sexuellt så måste man knipa igen om det inte är så att man e ute efter en sak bara... Så jag träffa en kille, mr F kallar vi han. Vi har pratat på msn och smsat en massa massa i en månad ca, men så måste man ju ses. Jag visste från början att han va till en sak, så ja vi sms en kväll då båda va ute. Helt seröst så va det grymt! Jag sa var jag va han kom dit och vi hångla... och hångla... intensivt och sexigt som fan va det och resten kan ni lista ut själva... haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga!



/R

2010-03-01 @ 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0